Vi ger din förening installationshjälp

Kom igång snabbt med era nya tjänster.

Låt våra tekniker ta hand om kundernas installationsfrågor samtidigt som de ansluter er nya tekniklösning. Du beställer tjänsten i samband med anslutningsavtalet eller när det närmar sig installationsdatum.

För att kunna hjälpa så många som möjligt under samma dag svarar våra tekniker gärna på frågor inför grupp.

Förutsättningar

Slutkunden måste ha hämtat relevant utrustning från Telenor. En tekniker hinner ungefär tre lägenheter per timme och har bara möjlighet att besöka varje lägenhet en gång.

Vad ingår?

Teknikern kopplar in router och/eller tv-box och säkerställer att kunden kan surfa (trådbundet och/eller trådlöst), titta på tv samt ringa med sin IP-telefonitjänst.

Vad ingår inte?

Teknikern ansvarar inte för vidaredragningar, extra uttag eller problem som rör kundens dator utan ser endast till att bredbandet fungerar på sin egen utrustning.

Gör en intresseanmälan

Du kan även kontakta oss på 0770-111 333 eller mejla avtalssupport@telenor.se 

För att vi ska kunna ge dig den information du önskar behöver du fylla i uppgifterna ovan. Vi sparar uppgifterna i max tre månader från det att du fått svar.

Ett fel inträffade när CAPTCHA-bilden skulle hämtas