1
Hur hanterar jag mitt Telenor ID-konto?
När du är inloggad i Mitt Företag kan du enkelt hantera ditt Telenor ID-konto. Här kan du byta lösenord, uppdatera telefonnumret dit engångskoden skickas, logga ut från olika enheter eller till och med radera ditt Telenor ID-konto. Det är smidigt att göra ändringar och hålla ditt konto uppdaterat för att säkerställa att din information är korrekt och skyddad.
Gå till Mina Uppgifter
- Logga in på Mitt Företag
- Klicka på Mina Uppgifter och välj därefter Ändra uppgifter för att komma till sidan där du kan hantera ditt Telenor ID-konto.
Under Min profil kan du:
- Ändra ditt mobilnummer.
- Uppdatera din mejladress.
- Byta lösenord.
- Logga ut från en specifik tjänst.
- Logga ut från alla enheter för ökad säkerhet.
- Radera ditt Telenor ID-konto.