Beställ och aktivera Mobiluppkoppling klocka till Galaxy Watch

Följ den här guiden för att beställa och aktivera Mobiluppkoppling klocka till din Galaxy Watch.

  • Kontrollera om du kan ha tjänsten till ditt företagsabonnemang
  • Mobilen måste ha appen Galaxy Wearable installerad och vara uppkopplad mot internet via wifi eller mobilnätet. Klockan ska även vara parkopplad med mobilen för att tjänsten ska kunna aktiveras.

Läs mer om tjänsten Mobiluppkoppling klocka.

  • Så här beställer du Mobiluppkoppling klocka till Galaxy Watch

    Beställ tjänsten Mobiluppkoppling klocka genom att ringa kundservice på 020-222 222 eller besök din närmaste Telenorbutik.

    Några dagar efter att du har gjort din beställning får du ett brev från oss med en QR-kod. För att aktivera tjänsten startar du Galaxy Wearable appen och skannar QR-koden med hjälp av den.

    När du har aktiverat tjänsten kan du börja använda klockan utan att ha med dig mobilen.

  • Aktivera Mobiluppkoppling i din Galaxy Watch

    Så här gör du för att skanna QR-koden i Galaxy Wearable app