Administrera tjänst på flera abonnemang

I Mitt Företag kan du som administratör hantera inställningar för samtidig påringning, hänvisning eller röstbrevlåda för ett, flera eller samtliga abonnemang på en och samma gång

Du behöver ha behörighet för att kunna ändra inställningar på abonnemang. 

Så ändra  du inställningar för flera abonnemang

Logga in på Mitt Företag som administratör och gå till Hantera abonnemang > Abonnemang och användare

  1. a) Välj ett eller flera abonnemang: Markera ett abonnemang genom att trycka på den tomma rutan till vänster om abonnemanget. Upprepa för alla abonnemang du vill hantera.
    b) Välj samtliga abonnemang: Markera alla abonnemang på sidan eller på alla sidor genom att trycka på den tomma rutan som ligger högst upp till vänster i listan. Där kan du också välja att avmarkera samtliga abonnemang.
  2. Klicka på hantera-knappen när du är nöjd med ditt val av abonnemang .
  3. Välj tjänst.
  4. Ändra inställningar för den valda tjänsten.
  5. Spara!
  6. När du har tryckt på spara skapas en händelse vars status du kan följa i händelseloggen. Så fort ändringarna är klara får du även en notis i Mitt Företag.