Chatta
Chatta med oss vardagar mellan kl. 8-18. Starta chatten genom att klicka på chattbubblan som syns i det nedre högra hörnet.
Det är bara företagets firmateckare, kontaktperson eller person med fullmakt som kan ta del av information och göra ändringar. Ha gärna ditt BankID tillgängligt.
Ring oss
Ring oss på 0200-111 908 om du har ett supportärende, öppet vardagar mellan kl. 8-18.
Det är bara företagets firmateckare, kontaktperson eller person med fullmakt som kan ta del av information och göra ändringar. Ha gärna ditt BankID tillgängligt när du kontaktar oss via telefon.
Vanliga frågor och svar
- Jag kan inte logga in i Mitt Företag, vad ska jag göra?
- Kan jag logga in på Mitt Företag med BankID?
- Hur kommer jag åt Företagsportalen?
- Hur aktiverar jag Mitt Företag som administratör?
- Hur hanterar jag mitt Telenor ID-konto?