Have you received a new sim-card from us?
Har du fått ett brev med ett nytt sim-kort från oss? Vad bra!
Vi bygger hela tiden ut vårt mobilnät för att kunna erbjuda dig bättre täckning och kvalitet. I och med detta fasas vissa sim-kort ut och en del av våra kunder kommer få ett nytt sim-kort. Vilket telefonnummer som sim-kortet avser, står i brevet. Bytet är självklart kostnadsfritt och det nya sim-kortet fungerar omedelbart med samma telefonnummer och tjänster som tidigare.
Have you received a letter containing a new sim-card from us? That’s great!
We are continuously modernizing our mobile network to be able to offer better coverage and quality. As a result of that, some old sim-card needs to be replaced. The phone number associated with the sim-card will be specified in the letter. The replacement is, of course, free of charge and the new sim-card will work immediately with the same phone number and services as before.
Vanliga frågor om kontantkort för mobil, bredband och telematik
- Hur ofta måste jag ladda mitt kontantkort för att det inte ska avslutas?
- Vad har jag för saldo/hur mycket surf har jag kvar på mitt kontantkort?
- Jag har Telenor Fastpris och kan inte ta emot mms. Varför?
Prepaid cards – frequently asked questions
- Which price plans can I choose between?
- What is the easiest way to top up my prepaid card?
- Can I use my prepaid card abroad?