Hjälp att handla? Chatta eller ring 0770-77 70 10 vardagar kl 8-18 och helger kl 10-17.
Vanliga frågor
-
Du kan välja mellan tre olika tv-paket – Bas, Mellan eller Stor. Skillnaden mellan paketen är hur många kanaler som ingår.
Här kan du söka på din adress och se vilket tv-paket du kan få.
I tv-paketen ingår appen Telenor Stream, så att du kan titta på ditt tv-innehåll på vilken skärm du vill, var du vill. En tv-box ingår också utan extra kostnad.
Du kan enkelt byta mellan de olika tv-paketen, och din bindningstid förlängs inte när du byter.
-
Förutom en Chromecast behöver du en tv med en ledig hdmi-port. Du behöver också ett wifi därhemma samt en mobil enhet med wifi-stöd.
-
Chromecast funkar tillsammans med iPhone, iPad, mobil och surfplatta med Android, Mac- eller Windows-laptop och Chromebook.
-
Har du tv via fiber? Då kan du köpa till en hårddisk till din tv-box som gör att du kan spela in tv-programmen. Hårddisken kostar 799 kronor. Ring kundservice på 020-222 222 om du vill beställa den.
-
I programguiden (tryck EPG på fjärrkontrollen för att få fram den) går det att se tablån för 14 dagar framåt. Men du kan inte starta ett program innan det sänds.