Första fakturan kan vara högre än väntat

Den första mobilfakturan du får från oss kan vara högre än de fakturor du får i fortsättningen. Det beror på att du betalar för mer än 30 dagar på en och samma faktura.

Så funkar första fakturan

Månad 1

Du köper och börjar använda abonnemanget. 

Månad 2

I början av denna månad får du din första faktura. Den täcker kostnaderna för månad 1 och månad 2. Summan beror bland annat på när i månad 1 du börjar använda abonnemanget.

Månad 3 och framåt

Från och med nu betalar du månad för månad.

Tycker du ändå att fakturan verkar hög? Det kan bero på att du har ändrat i abonnemanget, eller köpt eller använt tjänster som inte ingår.  Läs mer om högre belopp än normalt

Byt betalsätt

Om du vill ha ett betalsätt utan fakturaavgift behöver du byta till autogiro eller e-faktura.

Så byter du till autogiro

Jag vill byta till e-faktura

Fler frågor?

Kanske undrar du hur man enklast ser sin faktura eller vet om den är betald? Det och mycket annat har vi sammanställt.

Fler frågor och svar om första fakturan

 

 

Hittade du inte svaret på din fråga?



Kontakta kundservice. 


Öppet vardagar kl 8-18. 

När du ringer oss behöver du identifiera dig med BankID eller personlig kod.