Skriv till oss

 

Du får alltid svar snabbast om du ringer till oss på 020-222 222. Men vill du skriva gör du så här:

 

Använd meddelandefunktionen i Mitt Telenor. Där kan vi besvara alla frågor.

 

Meddelandefunktionen i Mitt Telenor är bra när du har specifika frågor om dina abonnemang, men inte har möjlighet att ringa. Allt du behöver göra är att logga in så hjälper vi dig där.

 

Du kan även använda kontaktformuläret nedan för att komma i kontakt med oss. När du använder formuläret kommer vi dock bara kunna besvara ett fåtal frågor och på övergripande nivå. Detta på grund av Post- och telestyrelsens regler gällande identifiering.

 

 

Kontaktformulär

Välj produkt samt vad ärendet handlar om. 



Vill du mejla istället?

Skriv i så fall till någon av adresserna nedan. Men kom ihåg att:
  • Ditt mejl skickas helt utan kryptering och kan i värsta fall hamna hos någon som inte har rätt att läsa det.
  • Skicka inte med några uppgifter som är bara dina, till exempel person- eller kundnummer eller något annat som kan knytas till dig.
  • Vi kan endast besvara generella frågor via mejl.
  • Specifik fråga om ditt abonnemang? Använd formuläret ovan och välj produkt samt vad ärendet handlar om. Ring oss på 020-222 222 om du har ett ärende som du inte kan välja i formuläret, eller om du vill ha svar så snabbt som möjligt.

Generella frågor om mobiltelefoni, hemtelefoni via mobilnätet eller mobilt bredband
Mejladress: generellafragor.mobil@telenor.se.

Generella frågor om om bredband, tv och stream eller hemtelefoni via bredbandet
Mejladress: generellafragor.bredband.tv@telenor.se.  

Är du företagskund eller fastighetsägare? 
Här hittar du kontaktuppgifter