Skriv till oss
Du får alltid svar snabbast om du ringer till oss på 020-222 222. Men vill du skriva gör du så här:
Använd meddelandefunktionen i Mitt Telenor. Där kan vi besvara alla frågor.
Meddelandefunktionen i Mitt Telenor är bra när du har specifika frågor om dina abonnemang, men inte har möjlighet att ringa. Allt du behöver göra är att logga in så hjälper vi dig där.
Du kan även använda kontaktformuläret nedan för att komma i kontakt med oss. När du använder formuläret kommer vi dock bara kunna besvara ett fåtal frågor och på övergripande nivå. Detta på grund av Post- och telestyrelsens regler gällande identifiering.
Kontaktformulär
Välj produkt samt vad ärendet handlar om.
Vill du mejla istället?
Skriv i så fall till någon av adresserna nedan. Men kom ihåg att:
|
Generella frågor om mobiltelefoni, hemtelefoni via mobilnätet eller mobilt bredband
Mejladress: generellafragor.mobil@telenor.se.
Generella frågor om om bredband, tv och stream eller hemtelefoni via bredbandet
Mejladress: generellafragor.bredband.tv@telenor.se.
Är du företagskund eller fastighetsägare?
Här hittar du kontaktuppgifter