Problem med Telenor Stream-appen för smart-tv

Om du har laddat ner appen men har svårt att få det att funka kan du testa detta: 
  • Kolla att ditt konto är aktivt och att du är inloggad
    För att använda Telenor Stream-appen måste du vara inloggad på ditt Telenor Stream-konto. Om du redan är inloggad och upplever problem, prova att logga ut och logga in igen.
  • Installera om appen
    Ibland kan det hjälpa att avinstallera appen och sedan installera den igen.
  • Starta om tv:n
  • Kolla att tv:n är ansluten till internet
  • Uppdatera tv:ns programvara
    Uppdateringar hitter du på olika ställen beroende på vilken tillverkare din tv kommer ifrån.
    Samsung: Inställningar > Support > Programvaruuppdatering > Uppdatera nu 
    LG: Inställningar > Alla inställningar > Support > Mjukvaruuppdatering > Sök efter uppdateringar 
  • Återställning
    Funkar det fortfarande inte? Då kan du testa att återställa tv:n. Men tänk på att du då loggas ut från alla appar på tv:n.  
    Samsung: Återställ Smart Hub
    LG: Inställningar > Alla inställningar > Allmänt > System > Återställ till ursprungliga inställningar


Funkar det fortfarande inte?
Kontakta oss så hjälper vi dig.

Mer om att titta på Telenor Stream på en smart tv