Problem med Telenor Stream-appen för smart-tv
Om du har laddat ner appen men har svårt att få det att funka kan du testa detta:
- Kolla att ditt konto är aktivt och att du är inloggad
För att använda Telenor Stream-appen måste du vara inloggad på ditt Telenor Stream-konto. Om du redan är inloggad och upplever problem, prova att logga ut och logga in igen. - Installera om appen
Ibland kan det hjälpa att avinstallera appen och sedan installera den igen. - Starta om tv:n
- Kolla att tv:n är ansluten till internet
- Uppdatera tv:ns programvara
Uppdateringar hitter du på olika ställen beroende på vilken tillverkare din tv kommer ifrån.
Samsung: Inställningar > Support > Programvaruuppdatering > Uppdatera nu
LG: Inställningar > Alla inställningar > Support > Mjukvaruuppdatering > Sök efter uppdateringar - Återställning
Funkar det fortfarande inte? Då kan du testa att återställa tv:n. Men tänk på att du då loggas ut från alla appar på tv:n.
Samsung: Återställ Smart Hub
LG: Inställningar > Alla inställningar > Allmänt > System > Återställ till ursprungliga inställningar
Funkar det fortfarande inte? Kontakta oss så hjälper vi dig.
Mer om att titta på Telenor Stream på en smart tv