Problem med Telenor Stream-appen för Samsung SmartTV
Om du har laddat ner appen men har svårt att få det att funka kan du testa detta:
- Kolla att ditt konto är aktivt och att du är inloggad
För att använda Telenor Stream-appen måste du vara inloggad på ditt Telenor Stream-konto. Om du redan är inloggad och upplever problem, prova att logga ut och logga in igen. - Installera om appen
Ibland kan det hjälpa att avinstallera appen och sedan installera den igen. - Starta om tv:n
- Kolla att tv:n är ansluten till internet
- Uppdatera tv:ns programvara
Uppdateringar hitter du under Inställningar > Support > Programvaruuppdatering > Uppdatera nu - Återställ Smart Hub
Funkar det fortfarande inte? Då kan du testa att återställa Smart Hub. Men tänk på att du då loggas ut från alla appar på tv:n.
Funkar det fortfarande inte? Ring oss på 020-222 222 så hjälper vi dig.
Mer om att titta på Telenor Stream på en smart tv