Viktig information om ditt konto hos Capture

Från 2024 kommer molnlagringstjänsten Capture endast erbjudas som betaltjänst. Önskar du behålla ditt lagringsutrymme, behöver du teckna en betalprenumeration direkt hos Capture.

Som befintlig eller tidigare kund hos Telenor Sverige har du hittills fått tillgång till kostnadsfritt lagringsutrymme hos Capture, men efter årsskiftet kommer vi inte längre kunna erbjuda tjänsten utan kostnad.

För att fortsätta använda tjänsten och behålla ditt lagringsutrymme behöver du välja en prenumeration hos Capture. Väljer du att inte fortsätta med Capture, men vill behålla dina sparade bilder och videor, behöver du spara ner dina filer och lägga dem någon annanstans.

Mer information om hur du går till väga för att skapa en prenumeration hos Capture, eller ladda ner dina bilder och videor hittar du på Captures webbsida.

Konton som inte har en aktiv prenumeration kommer att avslutas, och allt innehåll raderas, under det första kvartalet 2024. 

Kontakta oss
Undrar du över något? Hör av dig till oss på 020-222 222 så hjälper vi dig.
För tekniska frågor, betalning eller nedladdning av innehållet i ditt konto hänvisar vi till Captures kundtjänst