Med rätt verktyg blir det mesta mycket enklare
Få ordning på samarbetet och få mer gjort.
Microsoft Planner
Organisera, planera och strukturera dina arbetsuppgifter visuellt på digitala anslagstavlor för effektivare samarbete.
Microsoft Teams
Kommunicera effektivare med kollegorna med chatt och videomöten. Ni samarbetar smart med integrerade Office 365-appar.
Tydligt och lättarbetat
Med Office 365 är det lätt att prioritera och agera. Varje projekt kan tilldelas en egen tavla där du kan sätta upp dina att göra-listor. Därefter kan du kategorisera efter status eller efter den person du delegerat uppdraget till. Uppdateringar, ändringar och statusändringar gör du enkelt genom att dra och släppa uppgifterna i tavlan.
Smidigt att samarbeta
Dina pågående projekt samlas under "Mina uppgifter" där du också ser deras status. Genom detta får du och ditt team översikt och koll på vem som arbetar med vad och hur långt varje projekt kommit.
Lägg din tid på rätt sak
Med Planner vet alla alltid vad som gäller. Genom att titta på Diagram får du snabbt en lägesöversikt och kan se om gruppen gör tillräckliga framsteg för att nå målet. Få aviseringar via e-post när du tilldelas en uppgift eller läggs till i en konversation.
Kommunicera på bästa möjliga sätt
Teams hjälper dig att konversera, även på distans, och på det sätt som passar bäst: Röstsamtal, videochatt eller gruppsamtal där alla kan se varandra.
Samarbeta smart och i realtid
Med Microsoft Teams har ditt team möjligheten att dela dokument och samtidigt uppdatera dem. Exempelvis när ni arbetar i Excel, OneNote, PowerPoint, Power BI, SharePoint och Word.