Förstå första fakturan

För dig med företagsabonnemang.

Den första fakturan du får från oss kan vara högre än de fakturor du får i fortsättningen. Anledningen är att ni betalar era fasta avgifter i förskott och att abonnemangsstart sällan sammanfaller med våra brytdatum.

Här ser du ett exempel:

forstafakturan-okt24-750x377.jpg

  1. Den 10 mars köper du ett nytt företagsabonnemang.
  2. Den 15 mars aktiveras ditt sim-kort och du kan börja använda abonnemanget (du betalar från och med den dagen du stoppar sim-kortet i enheten)
  3. Den 25 mars får du din första faktura från oss. Den innehåller kostnader från och med den 15 mars till och med den 30 april. Den ska betalas runt den 25:e april.
  4. Den 25 april kommer nästa faktura. Den täcker kostnader för maj månad och ska betalas runt den 25:e maj.

Sedan betalar du för en månad i taget

Efter den första fakturan betalar du bara för en månad i taget. Beloppet kommer att vara detsamma varje månad så länge du inte ändrar något i ditt abonnemang, köper eller använder tjänster som inte ingår.

Vanliga frågor

  

Mitt Företag

Logga in

Chatta eller ring

Kontakta kundtjänst

Boka tid för ditt supportärende

Boka din tid här