Skriv till oss
Du får alltid svar snabbast om du ringer till oss på 020-222 222. Vill du hellre skriva? Gör så här:
Använd meddelandefunktionen i Mitt Telenor. Där kan vi besvara alla typer av frågor.
Meddelandefunktionen i Mitt Telenor är bra när du har specifika frågor om dina abonnemang, men inte har möjlighet att ringa. Allt du behöver göra är att logga in så hjälper vi dig där.
Logga in och använd meddelandefunktionen
Tips! I Mitt Telenor (webb och app) kan du även själv hitta svar på många frågor samt administrera dina abonnemang. Du kan bland annat:
- Se din faktura, både kommande och föregående.
- På din faktura kan du även se ditt kundnummer.
- Köpa mer surf, hålla koll på surfen i familjen och fördela surf mellan olika användare.
- Göra ändringar i ditt abonnemang, lägga till tjänster, se dina avtal och mycket mer.
Mer information & kontaktvägar
- Behöver du hjälp med överlåtelse eller fullmakt?
- Har du inget BankID?
- Skicka brev till oss
- Vill du mejla istället?