Kontakta kundtjänst

Här kan du som företagskund enkelt hitta rätt sätt att få hjälp – välj att chatta, ringa eller boka en tid med oss.

Tips! Du vet väl att du enkelt kan sköta dina ärenden själv i Mitt Företag. Längre ner på den här sidan hittar du dessutom vanliga frågor, svar och guider. Till vanliga frågor och guider >

Tänk på att det bara är företagets firmateckare, kontaktperson eller person med fullmakt
som kan ta del av information och göra ändringar. Ha gärna ditt BankID tillgängligt.

  

Chatta med oss

Få snabb hjälp med ditt ärende via vår företagschatt. Klicka på knappen nedan för att chatta med en av våra experter. Våra öppettider är vardagar kl. 8-18, helgdagar, stängt.

Ring oss

Från din Telenormobil: 222
Från annan telefon: 020-222 222
Från utlandet: +46 (0)708 222 222
Våra öppettider är vardagar kl. 8-18, helgdagar, stängt.

Boka tid

Du kan även boka tid för att få personlig hjälp med ditt ärende. Våra experter är redo att svara på frågor som rör ditt abonnemang, tjänster och mycket mer.
Du kan boka tid vardagar kl. 10-16.

Övriga kontaktuppgifter

  

Vanliga frågor och guider på webben


Hitta svar på vanliga frågor och få tillgång till guider om abonnemang, tjänster, inställningar, användning utomlands, Telenor One X växel och mycket mer under Kundservice här på vår webb.

Telenor One X växel

Här hittar du guider och information för att snabbt komma igång med vår mobilapp, webbgränssnitt och One X Softphone. Logga in med Telenor ID för säker åtkomst till alla funktioner.

Abonnemang & sim-kort

Här finns allt du behöver för din jobbmobil – vi hjälper dig med abonnemang, sim-kort, mobilguider, tjänster, prisinformation och blanketter. Få snabb hjälp med alla dina frågor.

Faktura & betalning

Här hittar du information om företagsfakturor och betalning. Läs om första fakturan, tilläggstjänster, faktureringsmetoder samt våra bank- och plusgirouppgifter och mycket mer.

Frågor och svar