Avsluta eller överlåta bredband eller tv
Handlar det om att avsluta ett mobilabonnemang hittar du information här.
Ta med
För att kolla om du kan ta med dig ditt abonnemang söker du på din nya adress i vårt adressök. Erbjuder vi samma tjänster som du har nu kan du flytta med dig abonnemangen. Det enda du behöver göra är att ringa oss på 020-222 222 och berätta att du ska flytta.
Adressök bredband
Adressök tv
Överlåta
Om du ska flytta och har bindningstid på ditt abonnemang är det absolut bästa att överlåta abonnemanget – förslagsvis till den som ska flytta in efter dig. Du slipper att få en hög slutfaktura och krångel med att returnera utrustning. Och den som tar över slipper startavgifter och kan börja använda tjänsten samma dag som hen flyttar in.
Mer om att flytta
Mer om överåtelse
Avsluta eller ändra
Snabbt och säkert! Ring oss på nummer 020-222 222
Säkert! Skriv till oss via Mina meddelanden i Mitt Telenor
Har du inget Bank-Id? Använd vårat kontaktformulär
Telefontider:
Vardagar 8-18
Om du kontaktar oss via Mina meddelanden i Mitt Telenor eller via kontaktformuläret så blir din uppsägningsdag samma datum som vi mottar ditt meddelande.
Hantera abonnemang vid dödsfall
När en person har avlidit avslutas abonnemanget automatiskt. Vill du i stället att abonnemanget ska överlåtas behöver du meddela oss.
Vanliga frågor om att avsluta abonnemang
- Vilken uppsägningstid har mitt abonnemang?
- Hur tar jag reda på min bindningstid?
- Kan jag pausa mitt abonnemang?