Vad behöver du hjälp med?
Vanliga frågor just nu
- Hur installerar jag Tv-hubben?
- Varför har fakturan ett annat belopp än jag förväntade mig?
- Hur byter jag betalsätt?
- Hur lång bindningstid och uppsägningstid har jag?
- Hur går det med min nummerflytt?
Ändra och överlåta
- Hur avslutar jag mitt abonnemang?
- Kan jag ändra hastigheten på mitt bredband?
- Hur byter jag mobilabonnemang?
- Hur gör man för att överlåta eller ta över ett abonnemang?
- Hur byter jag surfmängd på mitt mobilabonnemang?
Felsökning, installation och skada
- Hur aktiverar jag mitt bredband?
- Kan jag få hjälp med bredbandsinstallationen?
- Jag har en trasig/stulen mobil och försäkring hos er, hur gör jag en skadeanmälan?
- Min tv-tjänst fungerar dåligt eller inte alls
- Varför blinkar en röd lampa på min router?
Vi uppdaterar vår röstbrevlåda
Vi har uppdaterat vår röstbrevlåda. För att lyssna på dina meddelanden ringer du fortfarande 888. Vill du veta mer om olika inställningar och hur man exempelvis kopplar vidare till ett annat nummer så finns den informationen här.